Otorinolaringolog Zagreb - Otorinolaringologija dostupna svima

Otorinolaringologija je grana medicine koja se bavi zdravstvenim pitanjima, dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti uha, grla i nosa, te povezanim strukturama glave i vrata.

Glavni medicinski problemi zbog kojih pacijenti posjećuju otorinolaringologa uključuju bolesti uha, grla, nosa, baze lubanje, kao i maligne i dobroćudne tumore glave i vrata koje je potrebno odstraniti.

Otorinolaringologija kao djelatnost obuhvaća dječju i odraslu populaciju, dok bolesti uha, nosa i grla u primarnoj zdravstvenoj zaštiti zauzimaju 30% bolesti.

Otorinolaringologija u zagrebačkoj Poliklinici Kvaternik

Specijalisti otorinolaringologije u Poliklinici Kvaternik obavljaju niz većih i manjih otorinolaringoloških zahvata prema najvišim medicinskim standardima, a naše usluge obuhvaćaju kvalitetnu i detaljnu dijagnostiku i metode liječenja za sve dobne skupine.

Jedna od naših glavnih usluga iz područja otorinolaringologije jest operacija krajnika kod djece koju u Poliklinici Kvaternik izvodimo uz individualni pristup i uz maksimalnu strpljivost kako bi zahvat prošao bez traume za dijete. Roditelj je uz dijete po primitku u bolnicu kao i tijekom cijelog postoperativnog tijeka nakon izlaska djeteta iz operacijske sale pa do odlaska kući tako da je cijeli postupak operacije krajnika kod djece u potpunosti posvećen našim malim pacijentima. Tu smo za vas i tijekom kućne njege nakon operacije budući da je osoblje poliklinike cijelo vrijeme na raspolaganju za bilo kakva pitanja ili nedoumice koje bi roditelji mogli imati.

Ostale usluge iz područja dječje otorinolaringologije uključuju, naravno, sam pregled krajnika, ispiranje i toaleta dječjih ušiju, endoskopiju nosa i epifaringsa kod povećanog trećeg krajnika, pregled srednjeg uha, frenulektomiju gornjeg ili donjeg frenuluma te dijagnostiku i liječenje alergijskog rinitisa kod djece.

Uz niz usluga iz oblasti dječje otorinolaringologije, u Poliklinici Kvaternik možete obaviti i ORL pregled, zatim pregled i liječenje glasnica (liječenje disfonije, tj. promuklosti) te endoskopski pregled grla kao i endoskopski pregled nosa i sinusa. Endoskopiju obavljamo potpuno sigurno i bezbolno, a ova tehnika nam omogućuje izravan i temeljit pregled, te točnu dijagnostiku i optimalno rješenje za liječenje bolesti nosa i sinusa, kao i grla i ždrijela.

Naš tim vrhunskih specijalista i otorinolaringologa s dugogodišnjim radnim iskustvom u zagrebačkim bolnicama i operacijskim salama izvodi i operacije krajnika (mandule ili tonzile), kao i operaciju septuma, čime vas rješavamo problema s disanjem, učestalih krvarenja iz nosa i upale sinusa, najčešćih simptoma zakrivljene nosne pregrade, tj. devijacije septuma.

Isto tako, u našoj ponudi otorinolaringoloških usluga i operacijskih zahvata nalazi se i endoskopska operacija sinusa (FESS), operativni zahvat prilikom kojeg se paranazalni sinusi prikazuju i ciljano operiraju uz pomoć endoskopa. Ova operacija ne ostavlja vidljive vanjske rezove na koži, zahvaljujući kojoj je oštećenje okolnog tkiva minimalno.

Uz operaciju štitnjače, kao još jedan operativni zahvat iz područja otorinolaringologije koji možete obaviti u Poliklinici Kvaternik, naši iskusni specijalisti mogu pomoći i kod jedne od najčešćih tegoba iz područja otorinolaringologije, a ta je kronično otežano disanje kroz nos, odnosno kronična nosna opstrukcija. Ovu poteškoću u disanju uspješno rješavamo visoko učinkovitim zahvatom radiofrekventne ablacije donjih nosnih školjki.

Isto tako, u Poliklinici Kvaternik možete potražiti pomoć ako imate poremećaje disanja u spavanju (apneju), otežano gutate ili patite od pretjeranog hrkanja.

Poliklinika Kvaternik – Privatni otorinolaringolog u Zagrebu

Otorinolaringološke usluge u našoj Poliklinici Kvaternik u Zagrebu obavljaju vrhunski stručnjaci prema najvišim standardima u svijetu medicine, te uz individualan pristup svakom pacijentu.

Naši liječnici razumiju da je ponekad rutinski ORL pregled ili operativni zahvat iz područja otorinolaringologije za pacijenta nova, stresna situacija. Upravo zbog toga, osim svog medicinskog znanja i iskustva, potrudit ćemo se da gledamo na liječenje vašim očima uz maksimalan obzir i diskreciju.

Liječenje započinje detaljnim ambulantnim pregledom, nakon kojeg slijede daljnje dijagnostičke pretrage i operativni zahvat. Svi proizvodi, oprema, te zahvati i metode liječenja temelje se na najnovijim trendovima iz područja kirurgije glave i vrata, kao i na najnovijim istraživanjima. Uz vrhunsku kvalitetu opreme i materijala, možemo jamčiti visoku uspješnost svih zahvata i operacija.

Cilj nam je da vi, naši klijenti, koji ste u potrazi za otorinolaringologom u Zagrebu, nakon posjeta Poliklinici Kvaternik, riješite vaš medicinski problem i nastavite sa svojim svakodnevnim poslovima i aktivnostima.

Ostale otorinolaringološke usluge u Poliklinici Kvaternik:

Dječja otorinolaringologija

pregled-krajnika

PREGLED KRAJNIKA I TREĆEG KRAJNIKA

ispiranje-i-toaleta-djecjih-usiju

ISPIRANJE I TOALETA DJEČJIH UŠIJU

endoskopija-nosa

ENDOSKOPIJA NOSA I EPIFARINGSA KOD POVEĆANOG TREĆEG KRAJNIKA

FRENULEKTOMIJA-GORNJEG-ILI-DONJEG-FRENULUMA

FRENULEKTOMIJA GORNJEG ILI DONJEG FRENULUMA

pregled-srednjeg-uha

PREGLED SREDNJEG UHA

DIJAGNOSTIKA-I-LIJEČENJE-ALERGIJSKOG-RINITISA

DIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE ALERGIJSKOG RINITISA

Dijagnostika i liječenje bolesti nosa i paranazalnih sinusa

nose_placeholder

KOREKCIJA VANJSKOG NOSA

(rinoplastika)

nose_placeholder

KOREKCIJA NOSA I SEPTUMA

(septorinoplastika)

Operacija nosa koja, osim estetskog, ima i svoj funkcionalni aspekt. Cilj septorinoplastike jest ispravljanje kako vanjskih tako i unutarnjih poteškoća s nosom, uglavnom onih koji uzrokuju otežano disanje.

endoskopija-nosa

VIDEOENDOSKOPSKI PREGLED NOSA I SINUSA

rinitis

OPERACIJA RINOFIME

hern

LIJEČENJE AKUTNIH BOLESTI SINUSA

rinitis

OPERACIJE KOŽNIH TUMORA NA NOSU

hern

LIJEČENJE KRONIČNIH BOLESTI SINUSA

rinoplastika

DERMOABRAZIJE KOŽNIH PROMJENA NA NOSU

septorinoplastika

OPERACIJE NOSNE PREGRADE

inhalacija1

INHALACIJSKO LIJEČENJE

rinoplastika

OPERACIJA HIPERTROFIČNOSTI NOSNIH ŠKOLJKI

Dijagnostika bolesti ždrijela, grla i žlijezda slinovnica

endoskopija

ZAHVATI NA GORNJOJ I DONJOJ USNI U LOKALNOJ ANESTEZIJI

Zašto odabrati Polikliniku Kvaternik

Pristup kroničnoj rani

Koristimo holistički pristup bolesniku - liječimo bolesnika, a ne samo ranu na bolesniku

Najviši standardi kvalitete

Koristimo svjetski priznati koncept tretmana rana, najbolja suvremena pokrivala za vlažno cijeljenje i terapiju negativnim tlakom.

Detaljna dijagnostika

Temeljitim pregledima dolazimo do uzroka kronične rane i lijećimo je u korijenu.

Zadovoljstvo pacijenta

Uspješno i učinkovito liječimo sve rane, a svi pacijenti od nas odlaze s iznimno pozitivnim iskustvom.

Zadovoljstvo pacijenta

Ljubaznost i profesionalnost

Naše osoblje je iznimno pristupačno i profesionalno, a pacijenti su nam uvijek na prvom mjestu.