Otorinolaringologija

Imate problema s uhom, nosom ili grlom? Otorinolaringologija kao djelatnost obuhvaća dječju i odraslu populaciju, a bolesti uha, nosa i grla u primarnoj zdravstvenoj zaštiti zauzimaju 30% bolesti.

Ako trebate preventivni pregled u sklopu sistematskog pregleda, imate simptome bolesti uha, nosa i grla ili želite drugo mišljenje o preporučenom operativnom zahvatu, obratite se našim specijalistima s dugogodišnjim radnim iskustvom u zagrebačkim bolnicama i operacijskim salama.

Otorinolaringologija u Poliklinici Kvaternik

U Poliklinici Kvaternik, stručno i učinkovito ćemo se pobrinuti za sve vaše probleme i oboljenja uha, grla i nosa. Izvodimo niz većih i manjih zahvata prema najvišim medicinskim standardima, a naše usluge obuhvaćaju kvalitetnu i detaljnu dijagnostiku i metode liječenja za sve dobne skupine.

Naše otorinolaringološke usluge

Otorinolaringološke usluge u našoj Poliklinici Kvaternik obavljaju vrhunski stručnjaci prema najvišim standardima u svijetu medicine.

Usluge koje imamo u ponudi možemo svrstati u nekoliko kategorija navedene u tekstu ispod.

Dječja otorinolaringologija

pregled-krajnika

PREGLED KRAJNIKA I TREĆEG KRAJNIKA

ispiranje-i-toaleta-djecjih-usiju

ISPIRANJE I TOALETA DJEČJIH UŠIJU

endoskopija-nosa

ENDOSKOPIJA NOSA I EPIFARINGSA KOD POVEĆANOG TREĆEG KRAJNIKA

FRENULEKTOMIJA-GORNJEG-ILI-DONJEG-FRENULUMA

FRENULEKTOMIJA GORNJEG ILI DONJEG FRENULUMA

pregled-srednjeg-uha

PREGLED SREDNJEG UHA

DIJAGNOSTIKA-I-LIJEČENJE-ALERGIJSKOG-RINITISA

DIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE ALERGIJSKOG RINITISA

Dijagnostika i liječenje bolesti nosa i paranazalnih sinusa

nose_placeholder

KOREKCIJA VANJSKOG NOSA

(rinoplastika)

nose_placeholder

KOREKCIJA NOSA I SEPTUMA

(septorinoplastika)

Operacija nosa koja, osim estetskog, ima i svoj funkcionalni aspekt. Cilj septorinoplastike jest ispravljanje kako vanjskih tako i unutarnjih poteškoća s nosom, uglavnom onih koji uzrokuju otežano disanje.

endoskopija-nosa

VIDEOENDOSKOPSKI PREGLED NOSA I SINUSA

rinitis

OPERACIJA RINOFIME

sinusi

LIJEČENJE AKUTNIH BOLESTI SINUSA

rinitis

OPERACIJE KOŽNIH TUMORA NA NOSU

sinusi

LIJEČENJE KRONIČNIH BOLESTI SINUSA

rinoplastika

DERMOABRAZIJE KOŽNIH PROMJENA NA NOSU

septorinoplastika

OPERACIJE NOSNE PREGRADE

inhalacija1

INHALACIJSKO LIJEČENJE

rinoplastika

OPERACIJA HIPERTROFIČNOSTI NOSNIH ŠKOLJKI

Dijagnostika bolesti ždrijela, grla i žlijezda slinovnica

endoskopija

ZAHVATI NA GORNJOJ I DONJOJ USNI U LOKALNOJ ANESTEZIJI

Zašto odabrati Polikliniku Kvaternik

Pristup kroničnoj rani

Koristimo holistički pristup bolesniku - liječimo bolesnika, a ne samo ranu na bolesniku

Najviši standardi kvalitete

Koristimo svjetski priznati koncept tretmana rana, najbolja suvremena pokrivala za vlažno cijeljenje i terapiju negativnim tlakom.

Detaljna dijagnostika

Temeljitim pregledima dolazimo do uzroka kronične rane i lijećimo je u korijenu.

Zadovoljstvo pacijenta

Uspješno i učinkovito liječimo sve rane, a svi pacijenti od nas odlaze s iznimno pozitivnim iskustvom.

Zadovoljstvo pacijenta

Ljubaznost i profesionalnost

Naše osoblje je iznimno pristupačno i profesionalno, a pacijenti su nam uvijek na prvom mjestu.

VIŠE O OTORINOLARINGOLOGIJI

Što je otorinolaringologija?

Otorinolaringologija je grana medicine, odnosno podspecijalizacija kirurgije koja se bavi zdravstvenim pitanjima, dijagnosticiranjem i liječenjem uha, grla i nosa, te povezanim strukturama glave i vrata. Liječnici specijalizirani za ovu granu medicine su otorinolaringolozi, te kirurzi specijalizirani za glavu i vrat.

Glavni medicinski problemi zbog kojih pacijenti posjećuju otorinolaringologa uključuju bolesti uha, grla, nosa, baze lubanje, te rak i dobroćudne tumore glave i vrata, s ciljem njihova odstranjivanja.

Posljednjih godina, ova grana medicine se znatno razvila i modernizirala, te proširila svoja područja djelovanja. Moderna otorinolaringologija sada uključuje i liječenje susjednih organa i struktura, a to su jednjak, paranazalni sinusi, traheja i bronhi.

Neke od glavnih i najčešćih bolesti te zdravstvenih stanja koje otorinolaringologija uspješno liječi su upale gornjeg respiratornog sustava, tj. nosa i grla, problemi s disanjem kroz nos zbog devijacije septuma, odstojeće („klempave“) uške, krajnici, te tumori ždrijela, jezika, grla, sinusa, usne šupljine, žlijezda slinovnica, paratireoidnih žlijezda i štitnjače.

U našoj otorinolaringološkoj ambulanti omogućit ćemo Vam suvremen i temeljit specijalistički pregled glave i vrata te, ako je potrebno, i daljnje dijagnostičke pretrage. Naš tim specijalista sastoji se od najboljih stručnjaka iz ovog područja, koji se s jednakom pažnjom i brigom posvećuju svakom pojedinom pacijentu. Niti jedan Vaš problem nije premalen ili prevelik za nas, a Vi ste nam uvijek na prvom mjestu.

Grane otorinolaringologije

Poremećaj u cijeljenju rane moguć je u bilo kojoj fazi cijeljenja. Kod kronične rane najčešće nastaje u upalnoj fazi, zbog slabe prokrvljenosti, slabe nutricije ili zbog velikog broja drugih čimbenika. Takve rane ne zarastu dok ne korigiramo ili uklonimo uzrok ili popratnu bolest.

Neki od poremećaja su:

• Neadekvatna perfuzija – tkiva ne mogu zarasti ako nema adekvatne prokrvljenosti
  • Infekcija – blokira procese zarastanja
  • Neadekvatna nutricija – pomanjkanje nekih sastojaka hrane dovodi do poremećaja u metabolizmu s posljedičnim zastojem u zarastanju
  • Poremećaji aktivnosti proteaze i njenih inhibitora – povišena razina serumske proteaze razgrađuje fibronektin, esencijalni protein koji sudjeluje u remodeliranju ekstracelularnog matriksa, kao i faktore rasta
  • Promjene karakteristika stanica – za stanice u kroničnim ranama karakteristično je da imaju nisku aktivnost mitoza i da postoji povećanje broja starih stanica
  • Promjene ekstracelularnog matriksa – dovode do odgođene epitelizacije
  • Prisustvo nekrotičnog tkiva i fibrinskih naslaga – Jedan su od važnijih čimbenika u odgođenom zarastanju rane. Nekrotično tkivo i fibrinske naslage imaju tendenciju kontinuiranog nakupljanja kod kroničnih rana, a što omogućuje bakterijsku kolonizaciju i sprječava cijeljenje rane.

Čimbenici koji utječu na cijeljenje rane

Kirurška onkologija glave i vrata

• Fizički – dijabetes, debljina, pothranjenost, dob (naročito su ugroženi bolesnici iznad 60 godina), periferna vaskularna bolest, malignitet, imunodeficitni status i smanjena pokretljivost bolesnika
  • Psihosocijalni – stres, depresija, karakter bolesnika, prošla iskustva
  • Odnos prema bolesti – sudjelovanje u liječenju i pridržavanju preporuka

Čimbenici vezani uz ranu:

• Ova uža specijalnost otorinolaringologije bavi se kirurškom onkologijom, tj. liječenjem i odstranjivanjem karcinoma pločastih stanica usne šupljine, ždrijela i grkljana, raka usne šupljine, žlijezda slinovnica, kože na glavi i vratu, štitnjače, kao i kirurgijom endokrinog sustava glave i vrata, mikrovaskularnom rekonstrukcijom, endoskopijom te kirurgijom baze lubanje.

Otologija i neurootologija

Otologija je grana otorinolaringologije koja se bavi fiziologijom i bolestima uha, te poremećajima skuha i ravnoteže. Neurootologija je relativno nova interdisciplinarna grana, usko povezana s otologijom, a koja se bavi neurološkim aspektima i poremećajima uha.

Dok otologija više pažnje posvećuje bolestima srednjeg uha i gubitkom sluha koji nastaje uslijed njih, neurootologija se većinom bavi unutrašnjim uhom i poremećajima ravnoteže.

Ove dvije grane zajedno pokrivaju slijedeća područja i zdravstvene probleme: vrtoglavicu (BPPV, vestibularni neuronitis, Meniereova bolest, akustični neurom), gubitak sluha, mastoiditis, upalu vanjskog uha i ušnih kanala, upalu srednjeg uha, probušen bubnjić, te operaciju uha.

Rinologija i operacija sinusa

Rinologija je grana otorinolaringologije koja se bavi dijagnostikom i liječenjem svih poremećaja nosa te bolestima sinusa. Neke od najčešćih bolesti kojima se bavi jesu rinitis, odnosno upala sluznice nosa, nosna opstrukcija (začepljen nos i otežano disanje), upala sinusa, alergije, tumori hipofize, te epistaksa, odnosno krvarenje iz nosa.

Laringologija i poremećaji glasa

Laringologija je dio otorinolaringologije specijaliziran za dijagnostiku i liječenje bolesti grkljana. Glavna područja dijagnostike i liječenja uključuju disfoniju, odnosno promuklost, upalu grkljana, tj. sluznice grla, Reinkeov edem, polipe i čvoriće glasnica, spazmodičnu disfoniju, rak grkljana, te vokologiju, interdisciplinarnu znanost o glasu.

Dječja otorinolaringologija

Ova grana specijalizirana je za otorinolaringološke probleme kod djece, a uključuje probleme, područja i zahvate kao što su operacija krajnika, gutanje kaustičnih tvari (jakih kiselina i lužina), rascjep usne i nepca, stridor, te sve ostale bolesti i upale uha, grla i nosa.

Plastična i rekonstruktivna kirurgija lica

Otorinolaringolozi se također bave i rekonstrukcijom i plastičnom operacijom lica. Ova uža specijalnost uključuje kozmetičku kirurgiju lica, maksilofacijalnu kirurgiju, rekonstruktivnu kirurgiju nakon teških ozljeda lica, te kraniofacijalnu kirurgiju.

Medicina spavanja

Medicina spavanja dio je otorinolaringologije koji se bavi poremećajima spavanja, jednim od najčešćih zdravstvenih poremećaja. Njeno područje djelovanja obuhvaća istraživanja i analizu sna, dijagnostiku poremećaja, te liječenje i operaciju apneje u snu, odnosno kratkotrajnog prestanka disanja za vrijeme spavanja.

Adresa:

Kontakt i telefon:

Društvene mreže:

""
Upišite Vaše imeIme
Upišite Vaše prezimePrezime
Upišite vaš telefonski brojTelefonski broj
Upišite vaše pitanjePostavite pitanje
0 /
dodajte fotografiju, dokument ili nalaz od liječnika