Dr. Sanja Baršić Ostojić

dr-sanja-2

mr. sc. Sanja Baršić Ostojić, dr. med.

Specijalist radiolog

O mr. sc. Sanji Baršić Ostojić, dr. med.

Specijalist radiolog
Mr. sc. Sanja Baršić Ostojić, dr. med radi kao specijalist radiolog u Kliničkom zavodu za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, na Odjelu za dijagnostiku bolesti dojke.

Magistar je stručnog poslijediplomskog studija “Ultrazvuk u kliničkoj medicini“, a tijekom specijalizacije završila je i poslijediplomski stručni studij iz radiologije.

Trenutno je na subspecijalizaciji iz ultazvuka te polaznik doktorskog studija “Biomedicina i zdravstvo” pri MEF Sveučilišta u Zagrebu.

Od 2000. g bavi se ultrazvučnom dijagnostikom općenito, a tijekom specijalizacije (od 2007. g) započela se ciljano baviti dijagnostikom bolesti dojke, koja obuhvaća preventivne preglede, dijagnostičke preglede i intervencijske dijagnostičke zahvate na dojkama (redovite mamografske i ultrazvučne kontrole, dijagnostičku obradu izvođenjem citoloških punkcija te biopsija širokom iglom sumnjivih tvorbi dojki).

Sudjeluje u radu Tima „Centra za bolesti dojke“  KBC-a Zagreb.

Redovito se bavi ultrazvučnom dijagnostikom vrata u suradnji s ORL specijalistima, hematolozima, pedijatrima i onkolozima u dijagnostici bolesti područja vrata.

Tijekom rada u KB Sveti Duh surađivala je u dijagnostici bolesti mišićno-koštanog sustava (reumatološke bolesti, mišićno-tetivne ozljede) s ortopedima, traumatolozima i kirurzima.

OBRAZOVANJE:

2014 – danas Doktorski studij “Biomedicina i znanost”
2010 – Poslijediplomski studij „Doplerska ultrazvučna dijagnostika bolesti krvnih žila"
2009 – Breast Imaging State of the Art 2009 Seminar
2007-2011 – Specijalizacija iz radiologije
2006-2007 – Stručni poslijediplomski studij “ Ultrazvuk u kliničkoj medicini – gastroenterologija i hepatologija”

RADNO ISKUSTVO:

2015 – danas specijalist radiolog u Kliničkom zavodu za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, na Odjelu za dijagnostiku bolesti dojke
2007-2016 – specijalist radiolog u Zavodu za radiologiju, KB Sveti Duh
2005-2007 – suradnik u medicinskim istraživanjima, Klinička farmakologija, Sveučilišna klinika Vuk Vrhovac

ZNANOST:

Članica je Hrvatskog društva radiologa, European Society of Radiology, Hrvatskog društva za ultrazvuk u medicine i biologiji te European Society of Breast Imaging.