Sanja Baršić Ostojić

mr. sc. Sanja Baršić Ostojić, dr. med.

Specijalist radiolog
Ugovorite sastanak

mr. sc. Sanja Baršić Ostojić, dr. med.

Specijalist radiolog

Mr. sc. Sanja Baršić Ostojić, dr. med radi kao specijalist radiolog u Kliničkom zavodu za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, na Odjelu za dijagnostiku bolesti dojke.

Magistar je stručnog poslijediplomskog studija “Ultrazvuk u kliničkoj medicini“, a tijekom specijalizacije završila je i poslijediplomski stručni studij iz radiologije.

Trenutno je na subspecijalizaciji iz ultazvuka te polaznik doktorskog studija “Biomedicina i zdravstvo” pri MEF Sveučilišta u Zagrebu.

Od 2000. g bavi se ultrazvučnom dijagnostikom općenito, a tijekom specijalizacije (od 2007. g) započela se ciljano baviti dijagnostikom bolesti dojke, koja obuhvaća preventivne preglede, dijagnostičke preglede i intervencijske dijagnostičke zahvate na dojkama (redovite mamografske i ultrazvučne kontrole, dijagnostičku obradu izvođenjem citoloških punkcija te biopsija širokom iglom sumnjivih tvorbi dojki).

Sudjeluje u radu Tima „Centra za bolesti dojke“  KBC-a Zagreb.

Redovito se bavi ultrazvučnom dijagnostikom vrata u suradnji s ORL specijalistima, hematolozima, pedijatrima i onkolozima u dijagnostici bolesti područja vrata.

Tijekom rada u KB Sveti Duh surađivala je u dijagnostici bolesti mišićno-koštanog sustava (reumatološke bolesti, mišićno-tetivne ozljede) s ortopedima, traumatolozima i kirurzima.

Obrazovanje

• 2014 – danas Doktorski studij “Biomedicina i znanost”
  • 2010 – Poslijediplomski studij „Doplerska ultrazvučna dijagnostika bolesti krvnih žila”
  • 2009 – Breast Imaging State of the Art 2009 Seminar
  • 2007-2011 – Specijalizacija iz radiologije
  • 2006-2007 – Stručni poslijediplomski studij “ Ultrazvuk u kliničkoj medicini – gastroenterologija i hepatologija”

Radno iskustvo

• 2015 – danas specijalist radiolog u Kliničkom zavodu za radiologiju i intervencijsku dijagnostiku KBC Zagreb, na Odjelu za dijagnostiku bolesti dojke
  • 2007-2016 – specijalist radiolog u Zavodu za radiologiju, KB Sveti Duh
  • 2005-2007 – suradnik u medicinskim istraživanjima, Klinička farmakologija, Sveučilišna klinika Vuk Vrhovac

Znanost

• Članica je Hrvatskog društva radiologa, European Society of Radiology, Hrvatskog društva za ultrazvuk u medicine i biologiji te European Society of Breast Imaging.