Interna medicina

Djelatnost interne medicine obuhvaća široki spektar medicinskih specijalnosti, a primarni fokus je na dijagnostici i liječenju bolesti unutarnjih  organa. Upravo zbog toga je potreban i multidisciplinarni pristup za liječenje svih internističkih bolesti.

Suvremeni  pristup liječenju  internističkih  bolesti  obavezno  zahtijeva  uključenje  subspecijalističkih  djelatnosti iz područja endokrinologije, gastroenterologije, hematologije, kardiologije, nefrologije i pulmologije.

Interna medicina u Poliklinici Kvaternik

Za posjet  internističkoj ambulanti u našoj poliklinici nije potrebna posebna priprema. Sve lijekove koje ste do tada  uzimali  potrebno je  uzeti  na  dan  pregleda te donijeti svu  medicinsku  dokumentaciju. Prilikom pregleda  specijalist internist uzima detaljne podatke o prijašnjim  bolestima, obiteljskoj anamnezi te  razlogu  dolaska. Nakon toga slijedi detaljan klinički pregled kojim će se utvrditi  opće  stanje  pacijenta,  potreba  za  dodatnim pretragama  ili  će se dati preporuka  za  daljnju terapiju.

U Poliklinici Kvaternik radi tim najboljih specijalista iz različitih područja medicine, koji se svojim iskustvom, znanjem, te zajedničkim radom pobrinu za svakog pacijenta na najbolji mogući način.

Naše usluge u ambulanti interne medicine

U našoj  Poliklinici  rade  opća  internistička  ambulanta,  kardiološka  ambulanta  i  endokrinološka  ambulanta, a obavljamo sljedeće specijalističke preglede:

Internistička ambulanta

KLINIČKI PREGLED INTERNISTA

IZRAČUN INDEKSA TJELESNE MASE

(BMI)

SISTEMATSKI PREGLED

SAVJETOVANJE I DRUGO MIŠLJENJE

Kardiološka ambulanta

SUBSPECIJALISTIČKI PREGLED

MJERENJE KRVNOG TLAKA

UZV SRCA

HOLTER EKG

KONZULTACIJE I DRUGO MIŠLJENJE

SAVJETOVANJE I ODREĐIVANJE TERAPIJE

Endokrinološka ambulanta

SUBSPECIJALISTIČKI PREGLED

KONZULTACIJE I DRUGO MIŠLJENJE

SAVJETOVANJE I ODREĐIVANJE TERAPIJE

Zašto odabrati Polikliniku Kvaternik?

Educirano osoblje

Naš tim sastoji se od vrhunskog stručnog osoblja i liječnika koji se kontinuirano usavršavaju i dodatno educiraju u svom specijalističkom području, kako bi pacijentima pružili što bolju njegu, te ih što učinkovitije liječili.

Detaljna dijagnostika i liječenje

Naglasak stavljamo na detaljne i temeljite preglede pacijenata s ciljem što točnijeg utvrđivanja dijagnoze te sprječavanja pogrešnih i neučinkovitih dijagnoza. Naše metode su sveobuhvatne, visoke kvalitete i vrlo temeljite.

Stručno i ljubazno osoblje

Naši internisti, specijalisti, i svo ostalo osoblje poliklinike, osim iznimne stručnosti, posjeduju i iznimne ljudske kvalitete i empatiju, vrlo su pristupačni te svakom pacijentu pristupaju na otvoren i individualan način, što je glavni preduvjet svakog uspješnog liječenja.

Brza i učinkovita usluga

Na internističke preglede u našim ambulantama ili konzultacije s našim specijalistima nikada ne morate dugo čekati, jer je naš glavni cilj brzo i učinkovito liječenje. Sve dogovaramo i obavljamo u najkraćem mogućem roku.

Ako trebate specijalistički pregled, stručno mišljenje internista, konzultacije, ili pak drugo mišljenje specijalista, kontaktirajte nas putem online obrasca ili telefonskim pozivom i dogovorite svoj termin već danas!

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM

Pošaljite upit

Dodajte fotografiju, dokument ili nalaz od liječnika
Pročitao/la sam uvjete poslovanja i suglasan/na sam za davanje osobnih podataka koje Poliklinika Kvaternik kao Voditelj obrade prikuplja za poboljšanje mog korisničkog iskustva.
Nužno je prihvatiti ove Opće uvjete.
Za povlačenje privole i slaganje s našim uvjetima obratite nam se na info@poliklinika-kvaternik.hr ili svoje postavke promijenite ovdje.

VIŠE O INTERNOJ MEDICINI

Što je interna medicina?

Interna medicina još se naziva i „kraljicom medicine“ jer obuhvaća te funkcionira kao osnova brojnih subspecijalističkih djelatnosti, odnosno uže specijaliziranih grana medicine. Primarni fokus interne medicine jesu unutarnji organi, tj. otkrivanje uzroka, dijagnosticiranje i liječenje njihovih bolesti.

Internisti su liječnici specijalizirani za dijagnosticiranje i rješavanje složenijih problema sustava unutarnjih organa, te pomažu pacijentima u razumijevanju bolesti, njihovoj prevenciji, te važnosti općeg unaprjeđenja zdravlja.

U sklopu interne medicine nalaze se brojne uže specijalizirane grane medicine, od kojih su neke od najvažnijih: kardiologija, endokrinologija, gastroenterologija, pulmologija, hematologija i nefrologija.

Grane interne medicine

Kardilogija

Kardiologija je dio interne medicine koji se bavi bolestima srca i krvnih žila, najčešćim bolestima današnjice. Velika većina ljudi tijekom života razvije hipertenziju, odnosno povišen krvni tlak, povišen  kolesterol te dijabetes, a sve to vodi razvoju srčanih smetnji.

Zlatni standard u ranom otkrivanju ovih bolesti čine mjerenje krvnog tlaka, EKG I UZV srca. Redovitim kardiološkim pregledima  možemo znatno utjecati na prognozu srčanih smetnji, poboljšati kvalitetu života te ga produžiti.

Endokrinologija

Endokrinologija je grana medicine i dio interne medicine koja se bavi bolestima žlijezda s unutarnjim izlučivanjem, te poremećajima metabolizma. Žlijezde s unutarnjim izlučivanjem sudjeluju u regulaciji cijelog sustava i životnog procesa našeg organizma putem svojim hormona. Poremećaji tih hormona dovode to neuravnoteženosti funkcioniranja organizma, te do ozbiljnijih poteškoća i oboljenja.

Žlijezde s unutarnjim izlučivanjem su hipofiza, epifiza, štitnjača, prsna žlijezda, spolne te nadbubrežne žlijezde, a neke od najčešćih bolesti su šećerna bolest (dijabetes) i bolesti štitne žlijezde.

Gastroenterologija

Gastroenterologija je dio interne medicine koji se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti probavnih organa, odnosno donjeg dijela probavnog sustava koji se sastoji od: jednjaka, želuca, dvanaesnika, tankog i debelog crijeva, jetre, žučnjaka, žučovoda i gušterače. Najčešći postupci pri gastroenterološkom pregledu s ciljem postavljanja dijagnoze uključuju gastroskopiju, kolonoskopiju, UZV trbuha, te laboratorijske pretrage.

Pulmologija

Pulmologija je subspecijalistička djelatnost interne medicine koja se bavi bolestima pluća i dišnog sustava, njihovom dijagnostikom, liječenjem te prevencijom. Neke od najčešćih bolesti dišnog sustava uključuju upale sinusa, nosa, ždrijela, bronha i pluća, te bronhitis, astmu i KOPB (kronična opstruktivna bolest pluća).

Najčešći postupci u sklopu pulmološkog pregleda uključuju, osim osnovnog pregleda, spirometriju, alergološko testiranje, bronhoskopiju, biopsiju, te radiološke pretrage poput RTG-a i MSTC-a.

Hematologija

Hematologija je grana medicina i subspecijalnost interne medicine koja se bavi bolestima i proučavanjem krvi i krvotvornih organa kao što su koštana srž, timus, jetra, slezena i limfni čvorovi, te krvnih stanica – eritrocita, leukocita i trombocita. Najčešća dobroćudna hematološka bolest je anemija, a najčešće zloćudne leukemija i limfomi.

Hematološki pregled i obrada najčešće obuhvaćaju kompletnu analizu krvne slike, testove zgrušavanja krvi, biokemijsku analizu krvi, biopsiju ili punkciju uvećanog limfnog čvora ili koštane srži, te po potrebi UZV ili CT.

Nefrologija

Nefrologija je dio interne medicine usko specijaliziran za dijagnosticiranje, prevenciju i liječenje bolesti, te proučavanje funkcije i rada bubrega i mokraćnog sustava. Najčešći problemi koji upućuju na pregled nefrologa jesu problemi s mokrenjem, kao na primjer bolovi pri mokrenju, sporo ili slabo mokrenje, inkontinencija ili nekontrolirano mokrenje, infekcije mokraćnog sustava, upale mjehura, upale bubrega, bubrežni pijesak ili kamenac, giht, i ostale.

Nefrološki pregled, osim kliničkog pregleda, najčešće uključuje i  laboratorijske pretrage krvi i urina, ultrazvučni pregled bubrega i urotrakta, MSCT urotrakta, te mikrobiološke analize (urinokultura i brisevi).