Dermatovenerologija

Gotovo svatko od nas je jednom u životu imao promjenu na koži koja ga je zabrinula i zbog koje se uputio na specijalistički pregled kod dermatologa. Problemi i promjene na koži mogu biti raznih vrsta, od akni i alergija do ozbiljnijih, kroničnih oboljenja.

Zato postoji dermatologija, a naši dermatolozi s dugogodišnjim iskustvom iz područja dermatovenerologije obavit će detaljan i sveobuhvatan specijalistički pregled Vašeg najvećeg organa – kože.

Dermatologija i venerologija u Poliklinici Kvaternik

Za sve vaše dermatološke probleme i oboljenja (alergije i slično), Poliklinika Kvaternik nudi vrhunske dijagnostičke i dermatološke usluge i preglede, učinkovito liječenje kožnih bolesti, te obavljamo mnogobrojne zahvate prema najvišim medicinskim standardima ovoga područja.

Naše dermatološke usluge

Poliklinika Kvaternik nudi vam niz vrhunskih dermatoloških usluga u našoj dermatološkoj ambulanti, a obavljamo sljedeće preglede i zahvate:

SPECIJALISTIČKI PREGLED I LIJEČENJE BOLESTI VLASIŠTA

SPECIJALISTIČKI PREGLED I LIJEČENJE BOLESTI NOKTIJU

LIJEČENJE ALERGIJSKIH BOLESTI KOŽE

OPERATIVNO UKLANJANJE I PREGLED MADEŽA I KOŽNIH TUMORA

DERMOABRAZIJA

MIKRODERMOABRAZIJA

Zašto odabrati Polikliniku Kvaternik?

Naši rezultati govore za nas

Poliklinika Kvaternik ponosi se svojim učinkovitim zahvatima i uspješnim rezultatima liječenja, te su oni najbolji dokaz i pokazatelj naše izvrsnosti. Svi naši zahvati obavljaju se na visokoj razini i bez komplikacija, a svi pacijenti izlaze zdravi, sretni i zadovoljni iz naše Poliklinike.

Tehnologija i metode na razini svjetskih standarda

Sva oprema koju koristimo pri našim zahvatima, kao i metode dijagnostike i liječenja, vrhunske su kvalitete. Težimo neprestanom razvijanju, učenju i praćenju trendova, te primjeni istih u Vašoj i našoj Poliklinici Kvaternik.

Educirano osoblje i stručni specijalistički tim

Naša Poliklinika sastoji se od vrhunskih stručnjaka, liječnika i ostalog osoblja koji će se pobrinuti da vaše iskustvo kod nas bude pozitivno, te da se vaši problemi i oboljenja razriješe brzo i učinkovito.

Kompletna i detaljna dijagnostika i liječenje

Pridajemo veliku važnost temeljitom pregledu pacijenata kako bi spriječili pogrešne dijagnoze i neučinkovite načine liječenja. Naše dijagnostičke metode visoke su kvalitete, detaljne i sveobuhvatne.

Briga za pacijente

Svaki pacijent uz nas će se osjećati zbrinuto i ugodno, jer svakome posvećujemo potpunu pažnju, individualiziranu njegu, te obavljamo sve potrebne preglede kako bismo došli do glavnog uzroka dermatološkog problema.

Ublažite štetan utjecaj sunca nakon ljetnih mjeseci te sačuvajte zdrav, prirodan i lijep izgled svoje kože. Naručite se na dermatološki pregled kod naših vrhunskih dermatologa ispunjavanjem našeg online obrasca ili pozivom na broj +385 1 6131 900 ili +385 91 6337 708.

OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM

Pošaljite upit

Dodajte fotografiju, dokument ili nalaz od liječnika
Pročitao/la sam uvjete poslovanja i suglasan/na sam za davanje osobnih podataka koje Poliklinika Kvaternik kao Voditelj obrade prikuplja za poboljšanje mog korisničkog iskustva.
Nužno je prihvatiti ove Opće uvjete.
Za povlačenje privole i slaganje s našim uvjetima obratite nam se na info@poliklinika-kvaternik.hr ili svoje postavke promijenite ovdje.

VIŠE O DERMATOLOGIJI

Što je dermatologija

Dermatologija je grana medicine i znanost koja se bavi istraživanjem, proučavanjem te liječenjem i prevencijom bolesti kože i svih njenih dijelova, uključujući nokte, kosu, vlasište, te mirisne, znojne i mliječne žlijezde.

Dijagnosticiraju se i liječe svi problemi kože, od kozmetičkih do ozbiljnijih zdravstvenih, a najvažnije je na vrijeme primijetiti i reagirati na promjene na koži kako bi se spriječile moguće komplikacije i teža, kronična oboljenja.

Koža je naš najveći organ, najvidljiviji na našem tijelu, te najizloženiji vanjskim utjecajima. Jedna od najvažnijih uloga kože jest zaštita tijela od vanjskih, štetnih utjecaja okoliša, te od različitih infekcija i ozljeda.

Kožne promjene i oboljenja kože koje dermatologija uspješno liječi su akne, rozacea, bradavice, madeži, osipi, hiperpigmentacijske mrlje, kapilare, dermatitis, gljivične infekcije, psorijaza, bolesti vezivnog tkiva te tumori kože.

U posljednjih dvadeset godina suvremena medicina postigla je najznačajniji napredak u liječenju melanoma, zloćudnih tumora kože. Razlog tome su mnogi preventivni dermatološki pregledi gdje se maligne i premaligne lezije mogu registrirati već u početnoj fazi. U slučajevima rane detekcije bolesti postotak izlječenja je vrlo visok.

Ako Vam je potreban detaljan pregled madeža preporučujemo Vam dermatoskopiju. Dermatoskopski pregled madeža dermatoskopom omogućuje analizu strukture pigmentiranih kožnih promjena kroz sve slojeve kože što nije moguće vidjeti prostim okom.

Tom pretragom trijažiramo promjene na koži koje je potrebno kirurški odstraniti i patohistološki analizirati. Patohistološka analiza je naš krajnji cilj u liječenju pigmentiranih kožnih promjena i daje nam konačan odgovor na pitanje je li Vaša kožna lezija dobroćudna ili zloćudna.

Venerologija se bavi dijagnostikom i liječenjem spolno prenosivih bolesti, a usko je vezana za granu dermatologije. Dermatologija i venerologija zajedno se zovu dermatovenerologija, a to je područje medicine specijalizirano za kožne i spolne bolesti. U sklopu venerologije obavljamo specijalistički pregled anogenitalne regije, te dijagnosticiramo i liječimo spolno prenosive bolesti uzrokovane virusima, kao i one uzrokovane bakterijama.

U Poliklinici Kvaternik pacijenti su nam uvijek na prvom mjestu, te se potpuno posvećujemo svakom pojedincu. Cilj nam je prepoznati potrebe naših pacijenata te stručnim i profesionalnim pristupom, kao i najsuvremenijim metodama dijagnostike, detektirati uzrok dermatoloških promjena i oboljenja.

U Poliklinici Kvaternik uspješno liječimo uzrok problema kao i njegove simptome i posljedice. Naš tim vrhunskih dermatoloških stručnjaka uvijek Vam je na usluzi i razriješit će svaku Vašu nedoumicu.

Grane dermatologije

Kozmetička ili estetska dermatologija

U okviru kozmetičke dermatologije provode se mnogi manji ili veći kozmetički zahvati, a dermatolozi su vodeći stručnjaci u području kozmetičke kirurgije.

U sklopu kozmetičke dermatologije mogući su razni tretmani lica, a pacijenti se liječe ili tretiraju laserskom kirurgijom, botoksom, dermalnim filerima (za lice i usne, hijaluronski itd.), a neki dermatolozi rade i manje zahvate poput liposukcije i podizanja lica (face lift). Dermatolozi uglavnom prakticiraju minimalno invazivne zahvate.

Dermatopatologija

Dermatopatologija je grana dermatologije koja obuhvaća i dermatologe i patologe, odnosno  dermatologe koji su specijalizirani za patologiju kože.

To su stručnjaci, patolozi ili dermatolozi, koji su završili jednu godinu specijalizacije iz dermatopatologije, odnosno opće patologije, a stručnjaci su za kliničku i histopatološku dijagnostiku kožnih bolesti i tumora.

Mohs kirurgija

Mohs kirurgija, poznata i kao kemooperacija, jest kontrolirani mikroskopski kirurški zahvat kojim se uklanjanju neki najčešći tipovi raka kože, uglavnom na osjetljivim područjima kože, te licu.

Tijekom zahvata, kirurg uklanja rak sloj po sloj, sve dok ne ostane samo zdravo tkivo kože. U isto vrijeme, patolog analizira otklonjeno tkivo te upućuje kirurga koje dijelove treba ukloniti. Postotak izlječenja raka uz ovu metodu je vrlo visok, a zahvat je minimalno invazivan.

Imunitetna dermatologija

Imunitetna dermatologija je grana dermatologije koja se bavi liječenjem imunološki posredovanih, tj. autoimunih kožnih bolesti kao što su lupus, pemphigus vulgaris i bulozni pemfigoid.

Stručnjaci iz ovog područja bave se dijagnostikom, analizom i liječenjem ovih autoimunih kožnih oboljenja, a često imaju i vlastite imunopatološke laboratorije za te potrebe.

Dječja dermatologija

Dječja dermatologija je uža specijalizacija i grana dermatologije koja se bavi kožnim oboljenjima i problematikom kože kod djece. Ovo područje obuhvaća kompleksne bolesti kože koje se javljaju kod novorođenčadi, kao i nasljedne kožne bolesti, te sve ostale probleme vezane za dječje kožne bolesti.

Teledermatologija

Teledermatologija je grana dermatologije u kojoj se koriste telekomunikacijske tehnologije za razmjenu medicinskih informacija putem različitih medija (audio i vizualnih, uglavnom fotografija dermatoloških stanja kože).

Obuhvaća dijagnostiku, liječenje i razmjenu podataka i znanja na daljinu, kako bi se uspostavila što točnija dijagnoza i način liječenja, te lakše dobilo drugo mišljenje.

Dermatoepidemiologija

Ova grana dermatologije obuhvaća proučavanje i analizu kožnih bolesti na razini široke populacije. Bavi se određivanjem raširenosti kožnih bolesti na određenom području, kao i na globalnoj razini, njihovoj učestalosti, posljedicama koje imaju na kvalitetu života, kao i statistikom i udjelom kožnih bolesti u svijetu u odnosu na ostala oboljenja.