Dermatovenerologija

Gotovo svatko od nas je jednom u životu imao promjenu na koži koja ga je zabrinula i zbog koje se uputio na specijalistički pregled kod dermatologa. Problemi i promjene na koži mogu biti raznih vrsta, od akni i alergija do ozbiljnijih, kroničnih oboljenja.

Zato postoji dermatologija, a naši dermatolozi s dugogodišnjim iskustvom iz područja dermatovenerologije obavit će detaljan i sveobuhvatan specijalistički pregled Vašeg najvećeg organa – kože.

Dermatologija i venerologija u Poliklinici Kvaternik

Za sve vaše dermatološke probleme i oboljenja (alergije i slično), Poliklinika Kvaternik nudi vrhunske dijagnostičke i dermatološke usluge i preglede, učinkovito liječenje kožnih bolesti, te obavljamo mnogobrojne zahvate prema najvišim medicinskim standardima ovoga područja.

Naše dermatološke usluge

Poliklinika Kvaternik nudi vam niz vrhunskih dermatoloških usluga u našoj dermatološkoj ambulanti, a obavljamo sljedeće preglede i zahvate:

Dermatologija1

SPECIJALISTIČKI DERMATOLOŠKI PREGLED

Specijalisticki-pregled-i-lijecenje-bolesti-vlasista

SPECIJALISTIČKI PREGLED I LIJEČENJE BOLESTI VLASIŠTA

dijagnostika i lijecenje spolno prenosivih bolesti

DIJAGNOSTIKA I LIJEČENJE SPOLNO PRENOSIVIH BOLESTI

MIKRODERMOABRAZIJA

Zašto odabrati Polikliniku Kvaternik

Pristup kroničnoj rani

Koristimo holistički pristup bolesniku - liječimo bolesnika, a ne samo ranu na bolesniku

Najviši standardi kvalitete

Koristimo svjetski priznati koncept tretmana rana, najbolja suvremena pokrivala za vlažno cijeljenje i terapiju negativnim tlakom.

Detaljna dijagnostika

Temeljitim pregledima dolazimo do uzroka kronične rane i lijećimo je u korijenu.

Zadovoljstvo pacijenta

Uspješno i učinkovito liječimo sve rane, a svi pacijenti od nas odlaze s iznimno pozitivnim iskustvom.

Zadovoljstvo pacijenta

Ljubaznost i profesionalnost

Naše osoblje je iznimno pristupačno i profesionalno, a pacijenti su nam uvijek na prvom mjestu.

VIŠE O DERMATOLOGIJI

Što je dermatologija

Dermatologija je grana medicine i znanost koja se bavi istraživanjem, proučavanjem te liječenjem i prevencijom bolesti kože i svih njenih dijelova, uključujući nokte, kosu, vlasište, te mirisne, znojne i mliječne žlijezde.

Dijagnosticiraju se i liječe svi problemi kože, od kozmetičkih do ozbiljnijih zdravstvenih, a najvažnije je na vrijeme primijetiti i reagirati na promjene na koži kako bi se spriječile moguće komplikacije i teža, kronična oboljenja.

Koža je naš najveći organ, najvidljiviji na našem tijelu, te najizloženiji vanjskim utjecajima. Jedna od najvažnijih uloga kože jest zaštita tijela od vanjskih, štetnih utjecaja okoliša, te od različitih infekcija i ozljeda.

Kožne promjene i oboljenja kože koje dermatologija uspješno liječi su akne, rozacea, bradavice, madeži, osipi, hiperpigmentacijske mrlje, kapilare, dermatitis, gljivične infekcije, psorijaza, bolesti vezivnog tkiva te tumori kože.

U posljednjih dvadeset godina suvremena medicina postigla je najznačajniji napredak u liječenju melanoma, zloćudnih tumora kože. Razlog tome su mnogi preventivni dermatološki pregledi gdje se maligne i premaligne lezije mogu registrirati već u početnoj fazi. U slučajevima rane detekcije bolesti postotak izlječenja je vrlo visok.

Ako Vam je potreban detaljan pregled madeža preporučujemo Vam dermatoskopiju. Dermatoskopski pregled madeža dermatoskopom omogućuje analizu strukture pigmentiranih kožnih promjena kroz sve slojeve kože što nije moguće vidjeti prostim okom.

Tom pretragom trijažiramo promjene na koži koje je potrebno kirurški odstraniti i patohistološki analizirati. Patohistološka analiza je naš krajnji cilj u liječenju pigmentiranih kožnih promjena i daje nam konačan odgovor na pitanje je li Vaša kožna lezija dobroćudna ili zloćudna.

Venerologija se bavi dijagnostikom i liječenjem spolno prenosivih bolesti, a usko je vezana za granu dermatologije. Dermatologija i venerologija zajedno se zovu dermatovenerologija, a to je područje medicine specijalizirano za kožne i spolne bolesti. U sklopu venerologije obavljamo specijalistički pregled anogenitalne regije, te dijagnosticiramo i liječimo spolno prenosive bolesti uzrokovane virusima, kao i one uzrokovane bakterijama.

U Poliklinici Kvaternik pacijenti su nam uvijek na prvom mjestu, te se potpuno posvećujemo svakom pojedincu. Cilj nam je prepoznati potrebe naših pacijenata te stručnim i profesionalnim pristupom, kao i najsuvremenijim metodama dijagnostike, detektirati uzrok dermatoloških promjena i oboljenja.

U Poliklinici Kvaternik uspješno liječimo uzrok problema kao i njegove simptome i posljedice. Naš tim vrhunskih dermatoloških stručnjaka uvijek Vam je na usluzi i razriješit će svaku Vašu nedoumicu.

Grane dermatologije

Kozmetička ili estetska dermatologija

U okviru kozmetičke dermatologije provode se mnogi manji ili veći kozmetički zahvati, a dermatolozi su vodeći stručnjaci u području kozmetičke kirurgije.

U sklopu kozmetičke dermatologije mogući su razni tretmani lica, a pacijenti se liječe ili tretiraju laserskom kirurgijom, tretmanom pomlađivanja lica, dermalnim filerima (za lice i usne, hijaluronski itd.), a neki dermatolozi rade i manje zahvate poput liposukcije i podizanja lica (face lift). Dermatolozi uglavnom prakticiraju minimalno invazivne zahvate.

Dermatopatologija

Dermatopatologija je grana dermatologije koja obuhvaća i dermatologe i patologe, odnosno  dermatologe koji su specijalizirani za patologiju kože.

To su stručnjaci, patolozi ili dermatolozi, koji su završili jednu godinu specijalizacije iz dermatopatologije, odnosno opće patologije, a stručnjaci su za kliničku i histopatološku dijagnostiku kožnih bolesti i tumora.

Mohs kirurgija

Mohs kirurgija, poznata i kao kemooperacija, jest kontrolirani mikroskopski kirurški zahvat kojim se uklanjanju neki najčešći tipovi raka kože, uglavnom na osjetljivim područjima kože, te licu.

Tijekom zahvata, kirurg uklanja rak sloj po sloj, sve dok ne ostane samo zdravo tkivo kože. U isto vrijeme, patolog analizira otklonjeno tkivo te upućuje kirurga koje dijelove treba ukloniti. Postotak izlječenja raka uz ovu metodu je vrlo visok, a zahvat je minimalno invazivan.

Imunitetna dermatologija

Imunitetna dermatologija je grana dermatologije koja se bavi liječenjem imunološki posredovanih, tj. autoimunih kožnih bolesti kao što su lupus, pemphigus vulgaris i bulozni pemfigoid.

Stručnjaci iz ovog područja bave se dijagnostikom, analizom i liječenjem ovih autoimunih kožnih oboljenja, a često imaju i vlastite imunopatološke laboratorije za te potrebe.

Dječja dermatologija

Dječja dermatologija je uža specijalizacija i grana dermatologije koja se bavi kožnim oboljenjima i problematikom kože kod djece. Ovo područje obuhvaća kompleksne bolesti kože koje se javljaju kod novorođenčadi, kao i nasljedne kožne bolesti, te sve ostale probleme vezane za dječje kožne bolesti.

Teledermatologija

Teledermatologija je grana dermatologije u kojoj se koriste telekomunikacijske tehnologije za razmjenu medicinskih informacija putem različitih medija (audio i vizualnih, uglavnom fotografija dermatoloških stanja kože).

Obuhvaća dijagnostiku, liječenje i razmjenu podataka i znanja na daljinu, kako bi se uspostavila što točnija dijagnoza i način liječenja, te lakše dobilo drugo mišljenje.

Dermatoepidemiologija

Ova grana dermatologije obuhvaća proučavanje i analizu kožnih bolesti na razini široke populacije. Bavi se određivanjem raširenosti kožnih bolesti na određenom području, kao i na globalnoj razini, njihovoj učestalosti, posljedicama koje imaju na kvalitetu života, kao i statistikom i udjelom kožnih bolesti u svijetu u odnosu na ostala oboljenja.

Adresa:

Kontakt i telefon:

Društvene mreže:

""
Upišite Vaše imeIme
Upišite Vaše prezimePrezime
Upišite vaš telefonski brojTelefonski broj
Upišite vaše pitanjePostavite pitanje
0 /
dodajte fotografiju, dokument ili nalaz od liječnika